Ons beleid duurt 30 dagen. Als de 30 dagen na uw aankoop zijn verstreken, kunnen wij u helaas geen restitutie of ruil bieden.

Om in aanmerking te komen voor een retour, moet uw item ongebruikt zijn en in dezelfde staat, dat u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zijn.

Verschillende soorten goederen zijn vrijgesteld van het retourneren. Bederfbare goederen zoals eten, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet teruggestuurd worden. Wij accepteren ook geen producten die zijn intiem of sanitair, gevaarlijke stoffen of brandbare vloeistoffen of gassen.

Extra niet-retourneren items:
* Cadeaubonnen
* Downloadbare software producten
* Sommige gezondheids- en persoonlijke verzorgingsartikelen

Om uw retourzending af te ronden, hebben wij een bon of aankoopbewijs nodig.

Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarbij slechts gedeeltelijke restituties worden toegekend: (indien van toepassing)
* Boek met duidelijke gebruiksaanwijzingen
* CD, DVD, VHS tape, software, videospelletje, cassette tape of vinyl record dat is geopend.
* Elk item niet in de originele staat, is beschadigd of ontbrekende onderdelen om redenen die niet door onze fout zijn veroorzaakt.
* Elk item dat meer dan 30 dagen na levering wordt teruggestuurd

Terugbetalingen (indien van toepassing)
Zodra uw retour is ontvangen en geïnspecteerd, sturen wij u een email om u te informeren dat wij uw geretourneerde item hebben ontvangen. Wij zullen u ook in kennis stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Als u bent goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt binnen een bepaalde dag automatisch een credit op uw creditcard of originele betaalmethode toegepast.

Late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
Als u nog geen restitutie heeft ontvangen, controleert u eerst uw bankrekening.
Neem dan contact op met uw creditcardbedrijf, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geplaatst.
Volg vervolgens uw bank. Er is vaak een verwerkingstijd voordat een restitutie wordt geplaatst.
Als u dit alles heeft gedaan en u nog steeds geen restitutie heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via ons contactformulier.

Verkoopartikelen (indien van toepassing)
Alleen regelmatig geprijsde artikelen kunnen terugbetaald worden, helaas kunnen de verkoopartikelen niet worden terugbetaald.

Uitwisselingen (indien van toepassing)
Wij vervangen alleen items als ze defect of beschadigd zijn. Als u het voor hetzelfde item wilt uitwisselen, stuur ons dan een email door gebruik te maken van ons contactformulier en stuur uw item naar: Simpel Gezond Leven

Cadeaus
Als het item als cadeau werd gemarkeerd bij aankoop en rechtstreeks naar u verzonden, ontvangt u een cadeau-krediet voor de waarde van uw retour. Zodra het geretourneerde item is ontvangen, wordt een cadeaubon aan u verzonden.

Als het cadeau niet als cadeau is aangemerkt als het is gekocht, of als de cadeautgever de bestelling heeft verzonden om u later te geven, sturen we een cadeauvergoeding terug naar de cadeautgever. Hij zal over uw terugkeer weten.

Verzenden
Om uw product te retourneren, dient u uw product te mailen naar: Simpel Gezond Leven

U bent verantwoordelijk voor het betalen voor uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw object. Verzendkosten zijn niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van retourzending afgetrokken van uw terugbetaling.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die u nodig heeft om uw uitwisselingsproduct te bereiken, afwijken.

Als u een artikel over de 75 dollar verzendt, moet u overwegen een trackable verzenddienst te gebruiken of verzendverzekering te kopen. Wij garanderen niet dat wij uw geretourneerde item ontvangen.